Problematika:
- Praćenje rasta i razvoja, kontrola zdravstvenog stanja te rano utvrđivanje i prepoznavanje poremećaja zdravlja:
- sistematski pregledi ( prije upisa u prvi razred, u V. razredu OŠ, VIII. razredu OŠ, I. razredu SŠ, I. godina studija)
- probiri ( screening ) – obiteljska hiperkolesterolemija, anemija, proteinurija ( prije upisa u I. razred OŠ), vid, vid na boje, uhranjenost ( III. razred OŠ), lokomotorni sustav i uhranjenost ( VI. razred OŠ ), sluh ( VII. razred OŠ), mentalno zdravlje ( VIII. razred OŠ i I. razred SŠ)
- namjenski pregledi
- Aktivna skrb o djeci i mladeži s kroničnim poremećajima zdravlja te teškoćama u razvoju:
- praćenje zdravstvenog stanja i sposobnosti djeteta te potrebne mjere zdravstvene zaštite
- praćenje uspješnosti savladavanja školskog programa
- profesionalno savjetovanje vezano uz odabir srednjoškolskog zanimanja
- praćenje sposobnosti učenika za savladavanje programa tjelesne i zdravstvene kulture te po potrebi prilagodba programa
- praćenje tjelesne spremnosti te utvrđivanje mogućih kontraindikacija za određena natjecanja u školskim sportskim klubovima
- prilagodba ispitne tehnologije na državnoj maturi
- rad na stručnoj izobrazbi prosvjetnih djelatnika uključenih u odgojno obrazovni rad s učenicima
- savjetovanje i rad na usvajanju zdravijih životnih navika i načina života
- prilagodba u školskom i studentskom okruženju
- prihvaćanje različitosti, podrška, solidarnost, tolerancija
- Rad u povjerenstvu za utvrđivanje psihofizičkog stanja učenika sa teškoćama u razvoju/zdravstvenim teškoćama te određivanje primjerenog oblika školovanja